LOGOWANIE
 
Wartość zakupów: 0 PLN
Liczba produktów: 0
Wyszukaj
 
Wyszukiwanie zaawansowane: ZASILACZ | LCD
 
Wyszukaj
» CZĘśCI - PRODUCENT
  części do ACER
  części do ASUS
  części do DELL
  części do Fujitsu Siemens
  części do HP
  części do Lenovo
  części do LG
  części do Packard Bell
  części do Samsung
  części do SONY
  części do Toshiba

 

» CZĘśCI - RODZAJ
»
Bateria
»
CD
»
Dysk twardy
»
Gniazda zasilania DC
»
Inverter
»
Klawiatura
»
Napęd dyskietek
»
Obudowa
»
Pamięć RAM
»
Procesor
»
Płyta główna
»
Wentylator
»
Wyświetlacz
»
Zasilacz
»
Inne
»
Układ scalony
»
Serwis

 

Kurier

Wymiana

 

 

» REGULAMIN     

Dodatkowe regulaminy dotyczące pomocji znajdują się pod poniższymi linkami:
- promocja "Wysyłka Gratis"
- promocja "Program wymiany baterii"



Sklep internetowy, działający pod adresem www.nrc.com.pl prowadzony jest przez NRC Notebook Serwis z siedzibą w Warszawie przy ul. Ostroroga 20A, działając na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy nr ewidencyjny W/7079/E z dnia 12.08.2002


Regulamin zakupów

  1. Zamówienia produktów może dokonać, firma lub osoba fizyczna za pośrednictwem formularza do składania zamówień, do którego dostęp otwiera się w momencie dodania produktu do koszyka.


  2. Zamówienia można składać 24 godzinny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 17:00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Po złożeniu zmówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną informację potwierdzającą przyjęcie przez sklep zlecenia wraz z prośbą potwierdzenia. Realizowane są tylko zamówienia potwierdzone.


  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. Brak podjęcia jakichkolwiek decyzji w czasie dwóch dni powoduje, że zamówienie zostanie anulowane.


  4. Ceny promocyjne i oferty specjalne na wybrany asortyment sklepu obowiązują tylko i wyłącznie w okresie trwania promocji.   O możliwości skorzystania z oferty specjalnej lub promocyjnej decyduje data i godzina złożenia zamówienia   . Ilość promocyjnego asortymentu, jak również czas trwania oferty jest ograniczony. W przypadku większej ilości zamówień, niż ilość promowanego asortymentu, wysyłka będzie realizowana według kolejności zgłoszeń, złożonych w okresie trwania promocji.


  5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.


  6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania czy też wycofania towaru z oferty sklepu, przeprowadzania i odwołania akcji promocyjnych.


  7. Złożenie zamówienia jest wiążące w momencie, gdy na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail przyjdzie informacja zwrotna od sprzedawcy, że zmówienie zostało przyjęte do realizacji. Zmiana zamówienia jest możliwa do czasu gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane kurierem.

  8. Cennik umieszczony na sklepie internetowym www.nrc.com.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa, a jedynie odzwierciedleniem oferty producenta, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku.

Płatności

  1. Klient może wybrać jedne z poniższych sposobów realizacji płatności:


    - przelewem bankowym na konto firmowe w formie przedpłaty

    - gotówką - płatne przy odbiorze w siedzibie firmy

    - gotówką - przy odbiorze towaru u kuriera


Zwrot towaru i reklamacje

 

  1. Zwroty realizowane są na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.z dnia 31 marca 2000 r.), konsument ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.


  2. W chwili anulowania zamówienia, zarówno przez NRC Notebook Serwis jak i kupującego, kwota zrealizowanej przedpłaty jest przekazywana za pośrednictwem rachunku bankowego NRC Notebook Serwis osobie składającej zamówienie.


  3. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku wykrycia mechanicznego uszkodzenia zamówionego towaru należy sporządzić w obecności pracownika firmy kurierskiej 'Protokół Reklamacji'.

  4. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy zgłosić ten fakt pisemnie do sklepu NRC poprzez formularz kontaktowy lub email. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

    Do odsyłanego towaru należy :

    - w przypadku sprzedaży detalicznej dołączyć paragon lub oświadczenie o jego zagubieniu

    - w przypadku sprzedaży dla firmy podać numer faktury VAT lub załączyć kopię

    Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia


Gwarancje

  1. Każdy produkt, poza materiałami eksploatacyjnymi, zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję.


  2. Gwarancja udzielana jest, w zależności od produktu, na okres od 3 do 12 miesięcy. Dokładny okres gwarancji podany jest na karcie produktu.


  3. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.


  4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw.


  5. Część produktów posiada gwarancję producenta, co oznacza, że może być ona zrealizowana w serwisach przez niego wskazanych, bez pośrednictwa naszej firmy.


  6. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia do NRC. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może być wydłużony.


  7. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, może powodować unieważnienie gwarancji.


  8. Do wykonania uprawnień z gwarancji niezbędny jest dokument potwierdzający zakup w NRC (paragon fiskalny bądź faktura).

»   NAPRAWY - SERWIS

sprawdź status naprawy

 

PPS
S/N
 
diagnoza nietypowe

Dowiedz się pierwszy!

b-p
NRC SERWIS EKSPRES komputerów przenośnych Ostroroga 20A 01-163 Warszawa Skontaktuj się z nami: 501127062
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
0.026